ZWROTY
Zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty wydania produktu, bez podawania przyczyny (jednak zachęcamy do napisania nam przyczyny – pomoże nam to tworzyć jeszcze lepsze kroje 🥰). Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód wskazujący na datę zakupu i dane sprzedawcy (faktura VAT, paragon) oraz KONIECZNIE numer konta na który mamy zwrócić pieniądze. Koszt przesyłki ponosi kupujący.
Prawo zwrotu nie przysługuje kupującemu w przypadku produktów uszytych na określone przez niego wymiary lub odzieży szytej na specjalne zamówienie.
REKLAMACJE
Ewentualne reklamacje powinny zawierać poniższe informacje:
- nazwę reklamowanego przedmiotu
- przyczynę reklamacji
- dane teleadresowe składającego reklamację (adres, adres e-mail, telefon)
Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
UWAGA!
Towar zwracany/reklamowany nie może nosić śladów użytkowania.